SŁODKA PROCEDURA REKLAMACJI
- Przygotuj formularz reklamacji zgodnie z wytycznymi na dole strony. Upewnij się, że wada jest dokładnie opisana.
- Zapakuj reklamowany produkt wraz z formularzem reklamacji.
- Wyślij przesyłkę na swój koszt na adres:
Sugar Sp. z o.o.
ul. Modrzewiowa 9
32-060 Kryspinów
hello@sugarstore.pl
536 730 941
4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni.
FORMULARZ REKLAMACYJNY
(formularz ten można wypełnić i odesłać w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi)
Adresat: Sugar Sp. z o. o., ul. Modrzewiowa 9, 32-060 Kryspinów
Imię i nazwisko lub nazwa Klienta:
Adres Klienta:
Nr telefonu Klienta:
Adres e-mail Klienta:
Jako dane kontaktowe, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej, wskazuję:
( ) adres pocztowy:
( ) adres e-mail:
Reklamacja dotyczy:
( ) umowy sprzedaży z dnia __________ towaru:
( ) umowy o świadczenie innej usługi:
( ) inne:
Data stwierdzenia przyczyny reklamacji:
Opis problemu:
Żądanie reklamacji:
( ) usunięcie wady towaru lub usługi
( ) wymiana towaru na wolny od wad
( ) obniżenie ceny towaru
( ) odstąpienie od umowy