Skip to main content

Zwroty w Sugar™
– z łatwością i z uśmiechem

Chcemy, byś zawsze była zadowolona tak z produktów, jak i z obsługi Sugar™. Dlatego jeśli chcesz zwrócić słodki zakup z dowolnego powodu, tu również spełnimy Twoje oczekiwania:

SŁODKA PROCEDURA ZWROTU

Możesz zwrócić każdy Sugar, który nie posiada śladów użytkowania (jest oryginalnie zapakowany i ma wszystkie metki) bez podania przyczyny w terminie 14 dni. W tym celu:

    1. Zapakuj swój zwrot i upewnij się, że będziemy w stanie go zidentyfikować – wystarczy, że dodasz do paczki kartkę z numerem zamówienia lub faktury. Podaj również numer konta na jaki mamy zwrócić środki, jeżeli płatność została dokonana za pobraniem.
    2. Zwróć towar bezpłatnie, wygodnie i bez drukowania etykiety korzystając z aplikacji InPost Mobile lub ze strony https://szybkiezwroty.pl/pl/sugar. Dokładną instrukcję znajdziesz tutaj.

Możesz również wysłać paczkę na poniższy adres na swój koszt, jeżeli nie chcesz skorzystać z serwisu szybkich zwrotów InPost:

Sugar Sp. z o.o.
ul. Modrzewiowa 9
32-060 Kryspinów
hello@sugarstore.pl
536 730 941

3. Zwrot środków otrzymasz najpóźniej w terminie 14 dni, jednak robimy wszystko, aby to był następny dzień roboczy po otrzymaniu zwróconego towaru.

Reklamacje w Sugar™
– z uśmiechem i ze zrozumieniem

Obsługa zwrotów i reklamacji pokazuje prawdziwą twarz firmy. W Sugar™ jesteśmy z naszej dumne. Jeśli nie wszystko było idealnie – naprawimy to!

Poznaj zasady reklamacji i pytaj swobodnie o wszystko:

SŁODKA PROCEDURA REKLAMACJI

  1. Przygotuj formularz reklamacji zgodnie z wytycznymi na dole strony. Upewnij się, że wada jest dokładnie opisana.
  2. Zapakuj reklamowany produkt wraz z formularzem reklamacji.
  3. Wyślij przesyłkę na swój koszt na adres:

Sugar Sp. z o.o.
ul. Modrzewiowa 9
32-060 Kryspinów

hello@sugarstore.pl
536 730 941

4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni.

FORMULARZ REKLAMACYJNY

(formularz ten można wypełnić i odesłać w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi)

Adresat: Sugar Sp. z o. o., ul. Modrzewiowa 9, 32-060 Kryspinów

Imię i nazwisko lub nazwa Klienta:

Adres Klienta:
Nr telefonu Klienta:
Adres e-mail Klienta:

Jako dane kontaktowe, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej, wskazuję:

(  ) adres pocztowy:
(  ) adres e-mail:

Reklamacja dotyczy:

(  ) umowy sprzedaży z dnia __________ towaru:
(  ) umowy o świadczenie innej usługi:
(  ) inne:

Data stwierdzenia przyczyny reklamacji:

Opis problemu:

Żądanie reklamacji:

(  ) usunięcie wady towaru lub usługi
(  ) wymiana towaru na wolny od wad
(  ) obniżenie ceny towaru
(  ) odstąpienie od umowy